Bakande

Jag har haft en rolig ledig dag. Det har hunnits med mycket, bråkande barn, busande barn, griniga barn, bakande barn.

Jag och barnen har bakat kanelbullar, deras bullar vart söta och goda, jag är förundrad över att mitt tålamod klarade av det idag.

Jag bakade även havrebröd, de innehåller linfrön, rågflingor, havregryn, grahamsmjöl, lantbrödsmjöl och lite vetemjöl. Gjorde bullar utav dem idag och degen var riktigt kladdig när jag la den på plåten. Hoppas att det smakar bra, tänkte snart smaka.

Imorgon är det TAKK utbildning och det ska bli roligt och spännande.

Har suttit och tittat igenom bilderna från helgen och dopet, Lina ska få se dem allihop. Hela 408 MB i bilder vart det, men sedan finns det bilder som inte är helt ok. Tacka vet jag bra sajter på internet som man kan skicka filer igenom.

Mycket svammel om ingenting vart det... Tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så ambitiöst o baka med två små! Det tålamodet äger jag inte.

Fotat en del har du också gjort! :-)

2011-10-11 @ 18:30:36
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0