Idag mår jag bra, idag är jag stark!

Jag har haft en underbar dag här hemma tillsammans med barnen. Vi har lekt, städat och lekt lite mer. Ville fick Jonis hämta hem från dagis igår och febern har fortsatt idag så jag får vaba imorgon.

Alice ville sova en stund på efermiddagen och när jag gick in och väckte henne så läste vi en bok. Hade en unge på varsin sida om mig. Jag njöt! Och Sophie, jag borde ta mig till biblioteket. Hade en period när jag var föräldraledig då vi gick varje månad till bibblan och lånade böcker. Måste börja göra det igen, barnen tyckte det var väldigt roligt. Tack för puschen!

Snart är det dags att sjösätta min utmaning till mig själv, håll ut till på söndag! Men jag är så peppad!!



Kommentarer
Postat av: Linda

härligt med sådana dagar, mer sådant!



Ja biblioteket ska vi försöka ta oss till här med framöver, än är han inte intresserad mer än att vilja riva i böckerna ;-)



Ha en skön helg stumpan!!

2011-09-16 @ 16:39:12
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0