Rutin, rutin, rutin

Jag avskyr lediga dagar! Jag har så svårt att få mig till att hålla mig till rutiner, men det måste/ska bli bättre!!

Frukost: 1 skål med youghurt 0.5%fett och lite müsli
Lunch: Bulgur och unclebens + grönsaker
Middag: halv kebabpizza och 1 glas cola

Övrigt: 1 minimini bit bulle och 4 rutor mörk choklad(70%), 1 glas cola och 1 dl blandade nötter

Ca 1 liter vatten har det blivit...

Träning:
styrketräning för hela kroppen samt konditionsträning på bandet. Lut 7-11 i tio minuters blandad tempo. Högsta tempo var 7. Plankan 3 * 30 sek

Jag är hysfat nöjd..

Nu väntar tre träningslediga dagar, på söndag kväll är det mät- och vägdag. Väger och mäter mig på kvällen för att det är då jag har tillgång till en sambo som kan hjälpa mig..

Kommentarer
Postat av: sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Heja heja heja!!



Dagispåsar var tänkt att det skulle komma hit, men jag är inte riktigt säker på när det blir tyvärr! Så fort jag vet så hojtar jag, du har en reserverad såklart! Annars kan du beställa från nätet, om du vill vara säker på en ur denna upplaga.



Happy helg! :) KRAMIS!!

2011-09-23 @ 23:30:34
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0