Skruttibangbang

Dagen blir bara sämre och sämre! En skitdag rent ut sagt! Det började redan på morgonen att datorn/skärmen som jag får ut mina körningar krånglade. Jag bad den och hålla ut till sista oktober.

Sen pratade jag med chefen och för alla som inte vet så svänger det väldigt fort i taxibranschen. Så nu kan jag stå utan jobb den 1 november, det hänger helt på en arbetskamrat. Sedan med den nya upphandlingen så kommer lönen troligtvis att sänkas. Många förändringar... Det känns lite ostadigt men det är ingenting jag kan styra över just nu. Bara att hålla ut och vänta på besked. Möte antingen den 19:e eller 20:e september.

Min syster åkte in akut igår då hon inte hade blivit bättre i sin lunginflammation så hon vart kvar under natten, hon sysresatte inte sig ordentligt och proverna var inte bra. Läkarna misstänkte en propp. Jag har inte fått den senaste uppdateringen men jag vet att hon är hemma igen.

När det gäller cancern så hade morfars systers läkare konferens i fredags, vad som sades där har jag ingen aning än. Har inte hunnit pratat med min mormor om det. Mammas sambo var på PET-röntgen igår och besked väntas på fredag då de har fått läkartid.

Nu har HV71's gamla målvakt omkommit i en flygolycka, endast 30 år gammal...

När jag körde tillbaka efter att ha släppt kund så började tårarna rinna, så jag satt där själv i bussen och grät. Tillbaka i stan så torkade jag tårarna och hoppade in på en konditori, där fick det bli en stor beskvi innan det var dags att hämta nästa kund..

Det är lite mycket nu, önskar att jag kunde få krypa upp i soffan med mina älskade vänner och bara titta på en film, äta godis och prata. Jag saknar det!!

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Åhnej, vilken jobbigt dag! Ta hand om dig fina du!

2011-09-07 @ 20:38:27
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: fröken K

Å söta du. Hoppas du mår bättre snart. Det går bra för snälla flickor,, du får bara ha hoppet uppe för att alla sjukdomar ska försvinna och att du ska få behålla jobbet.

Det där med att se på fil och äta godis med väninnor har jag inte gjort sedan jag flyttade till Norge för sju år sedan. :( Nu saknade jag också det...

2011-09-07 @ 21:17:52
URL: http://facutvivas1.wordpress.com
Postat av: Linda

Gullegumman!! Det blir för mycket! Önskar jag bara kunde springa över och mastodontkrama dig länge o väl.



Finns för dig, alltid <3

2011-09-07 @ 21:59:42
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

STYRKEKRAM

2011-09-09 @ 12:36:12
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0