Älskar helger

Jag älskar helger då hela familjen är samlad! <3

Jag blir lika förundrar varje gång vi går in i en leksaksbutik med barnen, inte ett tjat eller gnat om att de vill ha ditten eller datten. Ville fick en ritplatta och Alice valde en ny penna. Vi gjorde en snabb vända på Ikea och där kom vi ut med två väldigt fuskfårpälsar (som jag inte hittar på bild..), 2 lågenergilampor och sedan ett fodral att förvara dvdskivor i.


Efter den snabba vändan så styrde vi bilen mot svärföräldrarna, där väntade lunch, lek och massa babbel. Barnen älskade muffinsen som jag bakade imorse. Ville slukade två kladdkakemuffins och en halv äpplemuffin.


Nu ska vi kolla på någon film och sedan blir det sängen. Imorgon blir kanske en dag med lite ärenden och garnköp. Allt beror på hur snälla barnen är..

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, vad mycket jobbigt som händer hos er just nu! Hoppas att alla sjuka snart är friska igen! Eller iaf på bättringsvägen, det vore ju en bra början!



Och på det låter det ju jättejobbigt att ha ett så osäkert jobb!



Hua, tur att du har så fina barn och så många goda kakor!



Kram!

2011-09-11 @ 21:45:45
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Tinezza

ha ha ha :)) Jag ser lilla Alice framför mig med en penna i handen :)) Jag hittade spår efter henne sist när ni var här på korsordet ;) Mormors lilla pennfia.

2011-09-12 @ 09:46:08
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0