En stundande utmaning

En ny måndag och ny vecka, framför mig ligger en ny utmaning. Ska googla lite och samla information innan jag delar med mig utav det. Steg 2 är avklarad i utmaning. Jag är så peppad!

Vi vaknade till en regning start med det innebär att det är lagligt att vara inne och bara ta dagen som den kommer. Jag har ordnat så min mormor kommer och hjälper oss att äta upp de sista muffinsen som vart kvar. Men innan vi fikar så ska barnen få lite mat i magen.

Så jag borde sätta igång med maten nu.

Hann inte så långt, Alice somnade på golvet...

Kommentarer
Postat av: Tinezza

Jaha vad kan det vara för utmaning då???

2011-09-12 @ 16:02:29
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0