(O)väntat samtal

De ringde från dagis och talade om att Ville hade feber, så det var bara att köra klart körningen och åka ner och ställa bussen. Min lilla skrutt! Jag hade på känn att ett samtal skulle komma och jag var i valet och kvalet om jag skulle överhuvudtaget lämna honom på dagis. Men han hade ingen feber imorse, det enda som var att han var lite trött. Men vem är inte trött på morgonen egentligen?

Jaja, jag har fått lite gjort och ringt och bokat hotell till bröllopet i sommer. Nu ska jag gå in och känna lite på Ville och sedan rota fram strykbrädan. Julgardinerna på barnens rum måste ner!

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Hej fina!!

Stackars liten..... Massa krya på!

Kram

2012-02-20 @ 22:40:55
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0