Däckad

Det var ett besök hos läkaren i torsdags då jag har åkt på en redig bihåleinflammation. Det är inte förräns i dag jag kan andas liiite igenom näsan, då kanske ni får ett hum om hur täppt jag har varit. Det vart en stark pencilinkur och jag repar mig sakta men säkert.

Helgen har därmed varit lugn, i lördags så tog Jonis barnen med sig och åkte till polishuset där de hade öppet hus. Barnen tyckte det var roligt att få se alla bilar samt Jonis tyckte det var roligt att få se sitt "arbete" möblerat.
På eftermiddagen fick vi besök av svärföräldrarna, det var mysigt men jag vart ganska trött så jag sov 1½h på soffan efter de hade gått.

Igår rastade Jonis mig genom att vi åkte hem till min pappa och vi fick lite fika. Alice ville åka till moster och det fick hon göra. Men jag var helt slut när vi kom hem igen.

Barnen är på dagis just nu och jag ligger och vilar mig i soffan, måste få tillbaka krafterna och även aptiten som har varit bortblåst.

Imorgon så ska jag och Ville åka till logopeden, jag och Jonis är överrens om att logopeden måste arbete mer personligt med Ville. Hon sa i början att hon skulle besöka dagis men än så länge har hon inte varit dit. Lite dåligt då hon skulle kunna få se hur mycket Ville har utvecklats och kunnat hjälpa honom.

Nog svamlat, åter under täcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0