Måndag hela veckan

Fnulan efterlyste mig och då upptäckte jag att det var väldigt längesedan som det var ett inlägg. Kanske börja med söndagsinlägg? Haha, nä oftare ska det försökas bli.

En resumé för denna veckan kan sammanfattas i en mening, måndag hela veckan. Vi har fått nya taxor på taxametern men ingen information, kunder är missnöjda med de nya priserna, taxamter som inte vill hoppa igång, lampor som går sönder, batteritorsk är ett handplock av veckan... Det var väldigt skönt i fredags att gå av jobbet för att ta helg.

Gårdagens planer var att vi skulle upp på stan och kolla efter presenter för att sedan äta bakiskebab till lunch. Och på eftermiddagen så skulle Ville ha premiärcyklat ute men på något konstigt vänster så vart det en resa till ögonakuten då Jonis hade fått in ett spån i ögat. Barnen skötte sig så bra och Jonis blev petat i ögat och sedan röntgad. Efter turen på akuten så fick vi gå en shoppingtur på köpcentrat där i ställe. I en inredningsaffär så råkade vi välta en glasvas med utstikande blommor. Såklart gick vasen i tusen bitar... Lagom pinsamt men kassörskan såg att det hela var en olycka... Bad så hemskt mycket om ursäkt men vad jag skämdes...

Så idag så är planerna att Ville ska cykla, vi ska på kalas och sedan hem för att städa. En härlig söndag!


Bilder är det ont om då kameran tyvärr ligger mest i bokhyllan...

Kommentarer
Postat av: VI 3 MOT VÄRLDEN

haha du e rolig du! Varje gång jag ska tanka så tänker jag på dig haha :D



Hoppas ni har kommit över vasen. Det är en sån typisk grej som jag skulle kunna göra. Men vafan.. life goes on.. ;)



MASSA KRAM

2012-03-11 @ 20:50:35
URL: http://www.vi3motvarlden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0