Hej hallå!

Det är sällan jag sitter vid datorn numera, all surfning sker via ifånen. Men idag var jag tvungen att göra lite bankärenden så då startades den gamle.
 
Men vi alla mår bra och husletandet går vidare. Jag börjar ledsna på att inte rätt hus dyker upp, vill så gärna flytta till större nu, att få en trädgård som jag och barnen kan få påta och leka i.
 
Alice har blivit så rolig, så många roliga kommentarer kommer ur hennes mun. När man frågar henne vad hon önskar sig så är det ett guldhjärta som ska sitta på tanden eller 4 daggmaskar som ska bo på hennes rum. Lilla tokråttan!
 
Nu blir det lite tv innan sänggående, det blir en tidig morgon då jag börjar 7. Imorse när vi gick till dagis så trodde de att det var mitt i natten då det var fortfarande mörkt ute. Nu är hösten här...
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, daggmaskar...! Vad de kommer på ibland!

Svar: Ja, det är en väldigt bra fråga. Men många skratt blir det ;)
Camilla

2012-09-18 @ 12:40:37
URL: http://luckynumber198.wordpress.com
Postat av: fröken K | vill bli amatörfotograf

Tror det finns nåt på Ängsvägen... hehe. ;)

Svar: Jaså ;) Har sett att det har legat ute men det är inte riktigt det vi letar efter. :p
Camilla

2012-09-18 @ 19:23:36
URL: http://facutvivas1.wordpress.com
Postat av: Linda

Ja nu är det verkligen mörkt på morgonen, hua! Det går så fort!

Så länge kan du påta så mycket du vill i min djungel till trädgård. Eftersatt så det förslår, ha ha! Förstår att det känns så nu när ni letat så länge och snubblar på mållinjen, tar lite på tålamodet det.

KRAM!!

Svar: Men nu känns det som om vi har hittat ett hus vi vill ha. Ska ringa om visning imorgon! :)
Kram
Camilla

2012-09-19 @ 12:34:30
URL: http://underbargava.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0