Förlust

Det vart en lång budgivning på huset och tyvärr har vi nått vår smärtgräns och så idag ringer Jonis mäklaren och talar om att vi stannar i budgivningen. Så tråkigt och jag har mått så dåligt under dessa dagar. För jag vill så gärna ha detta hus, ett litet uns av hopp finns fortfarande kvar då säljaren kan välja köpare.

Igår var det sorgens dag då jag sörjde huset, tårarna var inte långt borta och idag är det perfekt väder för mitt humör.

Alvin sover för tillfället, tvättmaskinen går och jag sitter i soffan och lyssnar på regnet.

Nu ska jag göra mig en kaffe och sedan ta fram min virkning.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Det var tråkigt att höra, jag har hållit tummarna för er sedan jag såg på bloggen att ni var mitt uppe i en budgivning =(

Svar: Tack för tummarna men hade hoppats att vi ändå hade fått huset. Men men... :/
Camilla

2013-06-26 @ 21:30:19
URL: http://mammatexter.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Så trist med huset, men jag håller TUMMARNA HÅRT att säljaren väljer er då ni verkar vara gjorda för huset... KRAM <3

Svar: Tack för tummarna men köparen valde de med det högsta budet :( Kram <3
Camilla

2013-06-27 @ 10:02:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda o Mileon

Nej va tråkigt att höra... :-( Var det "ditt" eller Jonis hus ni budat på?

Svar: Det var Jonis hus, jag såg hans hus på ett helt annat sätt när vi var på visningarna efter varandra.
Life goes on... Det finns väl en mening med allt...
Camilla

2013-06-27 @ 14:27:36
Postat av: Anonym

Så trist, men kanske var det menat å ett ÄNNU bättre/passande hus väntar på er... KRAM

Svar: Ja det är nog så, får hoppas på att det dyker upp snart! Kram
Camilla

2013-06-29 @ 10:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0