Fullmåne

Tankarna far runt, hit och dit - upp och ner.

Tankar som att jag behöver sova för att orka med morgondagen, sömn för att amningen ska fungera, sömn för att orka träna imorgon. Sömn för att orka vara en bra mamma och sambo.

Tankar på hur veckans meny ska se ut, när vi ska handla hem allt som behövs.

Tankar på om jag kommer få hem klänningen i tid till bröllopet vi är bjudna på.

Tankar på huset vi för tillfället bjuder på, där budgivningen som står still över helgen.

Tankar på om vi vinner budgivningen, hur vi ska rusta huset. Hur ytterdörren ska se ut, kaklet i det nyrustade badrummet ska se ut. Vilka tapeter som ska sättas upp, färgval på väggar.

Tankar på vad som kan behövas handlas åt barnen när jag och syrran åker mer till gekås.

Tankar på morfar som är dålig i cancer. (fuck cancer!!)

Tankar på hur den där fullmånen som är i natt ställer till det för min sömn...

Tankar om mitt förra inlägg snurrar runt, irritationen finns där än!!

Tankar på fler tankar som jag inte orkar skriva ner..


nu är det uröst, nu kanske jag kan somna.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0