Omställning

Att gå från att ha förlorat ett hus till att hoppa upp i sadeln ett par dagar senare och gå på vår 30:e(!!!) husvisning är lite svårt.

Svårt att göra det nya huset rättvisa och se det med öppna ögon. Men jag tror detta är huset för oss, trots det är enplans. Imorgon attackerar vi aggressivt, haha!

Nu ska jag gå och lägga mig efter en bra dag med lunch med syrran på stan och sedan avrundades med besök här hemma - hör och häpna!

och det var inte jag som behövde lyfta luren

Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner med Magdalena Graafs nya bok.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: fröken K | svensk amatörfotograf i Norge

Jag håller tummarna. NU skal det vara ER tur!

2013-06-28 @ 14:45:52
URL: http://facutvivas1.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0