Utbrott

Biten, slagen och blivit skriken åt blev jag efter ett rejält utbrott från Alice sida. Hon fick gå i pyjamas till dagis.. Tack gode gud för bra fröknar på dagis!

Det som utlöste det hela var att Ville stängde av tv'n. Sedan så gick hon in på sitt rum rev ner massa leksaker som jag bad henne plocka upp innan dagis, vilket hon inte gjorde. Men jag kände ändå att jag vann eftersom jag fick iväg henne till dagis ändå, att jag fick igenom min vilja. Trots skrik och gap hela vägen till dagis.

En kram och puss fick jag utav henne iaf innan jag gick.

Mitt tålamod är inte det bästa och nu har jag gråtit en del..

Dagen kunde ha börjat bättre...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men jisses vilket liten argbigga. Tur att det blir som en vanlig liten go Alice efter ett tag. Men jobbigt är det. Kram till dig för jag vet hur det är/var ;)

2013-03-20 @ 15:59:13
URL: http://tinezza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0