Air wick black edition

Nu har jag snart eldat upp alla fyra underbart doftande ljus som jag fick hem från buzzadors kampanj. Favoriten av air wick black edition doftljus är den som luktar purple blackberry fig, den doftar fräscht och inte så tung som vissa doftljus kan lukta. 

Apple & cinnamon doftar jul och äppelkaka i ett, perfekt ljus att tända när man vill ha en julkänsla eller doften av nybakat. 

Att ljusen skiftar i olika färger är en avslappnande effekt, jag förlorar mig i den och drömmer mig bort.

Nackdelen är när man kommer ner till en viss nivå då man inte kan använda ljuset mer på grund av att man kan börja bränna plasten som skiljer ljuseffekten och stearinet. Det är något som måste förbättras så man slipper ha nitisk kontroll på att man inte låter ljuset brinna för långt.

Men överlag är jag nöjd med ljusen och air wick black edition.

Om ni vill bli en buzzador och få hem olika produkter eller tjänster att få pröva och recensera, klicka då på länken; Bli Buzzador

Kommentarer
Postat av: fröken K | svensk amatörfotograf i Norge

Åh, jag ville också prova de där ljusen, men får aldrig vara med i något test så jag kan visa vad jag går för. Men de där ljusen verkar ljuvliga!

Svar: Vad tråkigt att du inte fått vara med i en kampanj :( har du testat att ändra dina intressen lite? :)
Camilla

2013-10-13 @ 12:05:17
URL: http://facutvivas1.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0