Jourvårdcentralen

Igår när vi åkte hem från min far så började mina bihåler värka så mycket att jag trodde att jag skulle tappa tänderna i överkäken. Och det blev inte bättre när jag böjde mig frammåt heller. Så jag ringde 1177. Vart riktigt paff när de svarade på en gång! Men vi pratade lite och sedan fick jag en tid till jourvårdcentralen, där konstaterades det att jag hade bihåleinflammation. Fick utskrivet rinexin, nasonex och pencilin. Men jag skulle börja att behandla mig med nasonexen och rinexinen, hjälper inte det så skulle jag ta till pencillinet.

Skönt att jag fick komma till läkaren, för jag skulle inte kunna stå ut med smärtan över hela påskhelgen. Speciellt inte när man som småbarnsförälder måste böja sig ner så mycket.

Så nu ska det bli en underbar påsk och mys med min familj, idag blir det 3 rätters! Gott gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0