Påskdagen

Vilken underbar dag det har varit!

Vaknade upp imorse till strålande sol, vi åt frukost och hoppade i kläderna. Vi skulle ut på promenad. Vi gick bort till macken för att pumpa hjulen på syskonvagnen och sedan bar det av till mcD för lunch. På vägen dit hittade jag ett vårtecken. Tussilago. Ville åt kanonbra på mcD, så härligt att se att han har fått tillbaka matlusten efter att ha varit sjuk.

På väg hem ringde Jonis till sitt ex, och det bestämdes att vi skulle åka över på en fika. Så vi lastade in oss i bilen och for mot storstan. Väl där så fick jag gosa med de sötaste kissarna, Illyria och Vittra. Vittra hade en liten kissebebis. Blir så kattsjuk när jag får se så små, vill ha! Men tyvärr går det inte här hemma då det blir väldigt snorigt för sambon.

Hem, snabbstäda och fixa lite. Barnvakten kom, vi skulle på bio! Såg avatar 3D, jättebra film och fint gjord! Gillade färgerna på all grönska. Men dock fick jag ont i bihålerna pga glasögonen efter halva filmen. Men jag stod ut.

Nu har vi ätit varsina mackor med lax på och jag ska ta en alvedon och krypa ner i sängen. Har laddat kameran så det kommer bilder imorgon.

Titta in då!
Till dess, ta hand om er!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0