Dagis

Jag vet inte vem som är mest spänd och nervös för dagis idag, jag eller Ville?
Dagis har ju flyttat till nya lokaler och det är alldelles runt knuten. Ska bli spännande och se hur Ville reagerar. Men vi har pratat om och visat vart dagis ligger nu.

Men dagisväskan är packad med kläder och blöjer, kläder framlagda. Försöker få i Ville en macka men det går inget bra, vällingen ratar han..

Sen ska jag och Alice hem och sova. Vi har varit vakna sedan sex taget imorse.

Nä, fösök till frukost del 2!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jisses så stor han blivit bara under sommaren! Går undan nu ;-) Ja det var ju synd att jag inte inventerade hos dig först men men, då har jag iallafall något att läsa NU och inte sen vi väl får ihop en träff ;-)



Ska verkligen bemöda mig att samla ihop alla mina pocket och lista upp dem för dig, till helgen om minnet inte sviker mig. He he!



Puss!

2010-08-17 @ 18:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0