Godmiddag!

Nu är det snart lunchdags här för oss och eftersom det är helg och vi ska iväg ska vi fuska och äta på McD, enligt sambons önskan.

Dagens planer är att åka till medeltiden och kika in. Jag har kollat ut två saker som vi ska göra och det är ett se en show med djur och sedan riddarspelet. Något mer jag vill se är rodden. Ska försöka ordna så jag träffar lite vänner med.

Ska packa i ordning allt medans mina sötsorkar sover i stora sängen. Vi hade morgonmys men jag orkade inte ligga kvar efter ett tag och när jag kom tillbaka efter 5 minuter så sov alla. Så söta!

Ikväll ska vi hem till min pappa och äta gott, bl a kräftor. Perfekt avslutning på denna lördag.

Hoppas att ni kommer ha en lika bra lördag som oss!



Har kontaktat blogg.se om problemen att man inte kan
kommentera på vissa inlägg, och fick svaret att jag skulle
publicera inläggen igen och nu verkar det fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0