Grilltider

Dagen har redan börjat närma sig sitt slut och jag står just nu och förbereder dagens grillmat. Alice sover ute i vagnen och Ville leker i lekstugan. Vad jag har saknat att bo i hus! Denna vecka får inte gå fort, men sen kommer jag njuta av varje sekund.

Maten idag blir flintastek, kokt potatis. Grillade grönsakerna är marinerade championer, tomater och majs. Till det ska jag severa en grönsallad och två såser, tsatsiki och bea. Mums mums!

Senare ikväll ska jag ställa mig på orbitreken som finns här. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är härligt med hus, hoppas ni snart kan få bo i ett eget hus :-) Njut av husveckan ni och grilla på allt vad ni orkar ;-)



I Ullared blev det en del bebissaker av det som fanns kvar - mycket urplockat tyvärr! ryamattor, skaljacka till J och massa krimskrams man alltid plockar på sig.

2010-08-04 @ 20:13:36
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åh måste fixa grillade grönsaker tror jag bestämt! Tack för inspirationen å tipset om minibelöning - fotbad får det bli :-) KRAM

2010-08-05 @ 15:41:28
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0