Ordbajs

Tycker för tillfället att jag inte skriver om något vettigt, iofs så är vår vardag så här.

Jag har noll fantasi men hoppas att ni står ut med det, ska klura ut något ämne och skriva om. Några önskemål kanske?

Idag blir det dagis igen för lilleman och sedan ska jag och Alice få besök.
Halv sex slog Alice upp sina blå, fick lite välling men somnade aldrig om. Nu sover hon minsann! Men det tror jag blir bra ändå.

Annars tror jag inte att det kommer hända så mycket mer.



Du ska veta att jag tänker på dig gumman
och jag blir så förbannad över hur du har
blivit behandlad. Kunde jag så skulle jag
sagt dem ett och annat! <3

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

hi hi vem skriver vettigt?! Vardagen är ju allt å inget liksom, så fortsätt som vanligt :-) Önskar dig en toppen fin dag <3

2010-08-18 @ 10:01:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Måste man skriva om något vettigt då? :-O



Hm... ja... det vore på sin plats, klart vi måste kramkalasas - gärna massor! ;-)

2010-08-18 @ 18:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0