Rubrik saknas

Nu har småttingarna ätit lunch och Ville ligger i sin säng för att sova middag. Nog för att han knappt sover middag numera men idag behövs det. Han är trött och om han ska orka med eftermiddagen så är det bäst att han sover. Han protesterar hej vilt där inne men han ger sig snart.

 

När han har sovit klart så ska vi gå bort till affären för att köpa ett kort till presenten. Presenten löste sig så bra att vi går ihop med min syster.

 

Ceasar

Mina fina katter som bor hos mitt ex

Missie



Kommentarer
Postat av: Linda

Idag kom brallorna! Tack!! Du får hojta vad det gick på så jag kan pynta över det på ett konto åt dig! :-)



Ids dock inte prova nå brallor just nu, helt död. Ha ha!



Så söta missar, längesen man såg dem.

2010-08-24 @ 18:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0