Snart vardag

Sista natten nu i huset och sedan är vi lägenhetsbor. Vi alla har verkligen stormtrivits. Jag och Jonis har med pratat väldigt löst sins emellan om att eventuellt flytta hit igen och att ge som förslag om att köpa huset. Men vi har varken pratat med min pappa eller kollat ekonomin, drömma kan man och tack och lov är det gratis!

På onsdag ska vi hälsa på på dagis, för fröknarna hade inte packat upp efter flytten och därmed läggs en vecka till på sommaruppehållet. Så han har nu varit hemma i 7 veckor. Egentligen skulle han ha börjat imorgon igen efter sommaruppehållet. Men men, vi ska hälsa på. Tror det är en bra start efter att ha varit hemma så länge.

Alice utveckling tog en massa steg igår, hon satte sig upp ifrån ålande, hon lärde sig klappa händer, hive five och dunka i bordet. Maten äter hon bara vår, men mixa den får jag inte göra för då vägrar hon äta. Det ska vara bitar. Hon är så duktig så min lilla solstråle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0