Presentation

Tänkte skriva ett inlägg och presentera min familj.
Jag heter Camilla och är 28 år, sambo med Jonis som är jämngammal med mig. Vi har varit tillsammans i tre år. Har två barn, son Ville född april 08 och dotter Alice född november 09. Vi bor i en bostadsrätt i en mindre stad i Västmanland. Jonis har precis börjat en utbildning efter att ha gått arbetslös sedan juli 09. Jag är för tillfället mammaledig ifrån mitt jobb som sjuktransportör åt ett taxibolag.


Husdjur har vi, fast inga som bor hos oss. Vi har en iller vid namn Gunnar som bor i Stockholm. Har även två katter som vi har "delad vårdnad" av som bor hos Jonis ex. De är två balines flickor, Illyria och Vittra.

Längtan efter hus är stor men just nu får man leva på drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0