Helg

Helgerna går för fort!

Gårdagen var lugn och skön, men dessvärre kommer vi aldrig i väg i tid. Tyvärr kommer det väl alltid vara så, men jag vill inte ha det så!

Jag hittade inga kläder till mig, men Jonis fick två nya tröjor, ett par shorts och ett linne. Kläder till mig är så svårt att hitta, modet i dag är inget för mig. För bleka färger. Det enda som saknas i min garderob är ett par shorts, jag är just nu för bred över rövva.

Vi gick in en sväng på barnens hus för att kika på bilstol till Ville och det vart att vi kom ut med den. De hade ett pangpris på stolen. Så nu har Alice Villes gamla stol. Hade velat haft båda bak men det gick tyvärr inte pga att Jonis måste sitta så långt bak. Så Alice sitter fram och Ville bak.

Barnen hade haft det bra hos farmor och farfar. De sov så gott i vagnen när vi kom tillbaka. Mina änglar!

Idag är planerna att åka till Jonis äldsta bror med familj. Ska bli trevligt, och vi åker efter lunch.

Inlägg nr 200, Jihå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0