Regnig fredag

Vaknar upp till en regnig fredag men det gör ingenting. Marken behöver få en ordentlig väta och jag har tänkt städa idag. Dock är det tråkigt för alla som slutar skolan. Håller vädret upp när studenterna ska åka med traktorerna på stan så ska vi upp och kika. Jag ska titta på studenterna och Ville ska få se alla traktorer.

Om vi nu tar oss upp på stan så ska jag köpa ett par virknålar. Behöver utöka sortimentet.

Var in till grannstaden igår, Expert har ett bra erbjudande på en Canon EOS 1000D just nu. Och jag har länge suktat efter en systemkamera och nu när skattepengarna kom så tänkte jag slå till. Tyvärr var de slut i butiken men de har beställt hem fler, jag reserverade en kamera. Jag hade velat haft kameran redan igår!

Min väninna var hit en sväng igår, vi drack kaffe, åt goda bullar och satt och fnula lite på vad vi kan hitta på för skoj. Vi har planer på att åka och göra något tillsammans innan hennes bebis kommer till världen. Något med övernattning lockar. Hon var så gullig, hon hade med sig hembakt bröd som hon hade bakat. Tack, det var guld värt!

Ville är redan bättre, tror att flussen hade läkt ut av sig själv innan vi började med pencilinet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0