Lördag och sambons sovmorgon

Idag var jag snäll och gick upp med barnen när de vaknade så sambon kunde få sovmorgon. Ville vaknade och grät vid 3 taget i natt så det var bara att lyfta in honom till oss. Så jag har inte sovit så där bra, men jag hoppas att kunna få gå och lägga sig en stund när sambon vaknat.

Planerna för idag är att åka och fira svärmor som fyllde igår. Hon har önskat sig att vi skänker pengar till antingen Rädda mammorna eller Rent vatten. Det tycker jag är en bra present att ge till någon som redan har allt. Svärföräldrarna har fått getter och höns i present förut, inte utav oss utan av deras vänner.

Ville ska även få rita en teckning till farmor som hon ska få, vi funderar på om vi ska göra deras fot eller handavtryck. Men det får sambon ordna isf.

Ska försöka att få tag på de som håller i babysimmet här i stan. Fick veta igår att det börjar imorgon. Har ens inte sett någon annons och jag har verkligen hållt utkik efter det. Håll tummarna på att jag får tag på dem och att vi får börja imorgon.

Vi gick på babysim med Ville och vi har fortfarande nytta utav det. Speciellt när vi ska tvätta hans hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0