Marddrömsnatt

I natt har det inte blivit mycket sömn. Ville vaknade  vid 1 snåret, väckte Alice. Fick Båda och somna om men Alice fortsatte att vakna varje timme efter kl.1. När Ville vaknade så började myrorna krypa i benet och det vart för outhärdligt att ligga kvar i sängen så jag fick upp och vanka lite.

Vid 3 så funkade inte det med att stoppa in nappen på Alice så det var bara att lyfta över henne och amma. Tack och lov somna hon av det. Men natten fortsatte vara stökig med massa drömmar.

Så jag är så trött att jag är snurrig i dag. Nu ska lillan ha lite mat, Ville kläder och sedan ska vi ta oss till dagis och när vi lämnat storsork där så ska det hem och sovas!

Hoppas att lillskrutt samarbetar på med mig på den punkten, annars blir jag tokig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0