Sol ute, sol inne, sol i sinne

Idag håller jag lilleman hemma från dagis, han har en sådan otäck hosta som ska botas. Har fått mollipect utskriven och det ska tas tre gånger per dygn.

Idag ska jag till bvc med lillskruttan och se hur mycket hon växer och frodas. Men jag tror hon har gått upp bra, för det är ingen lätt skrutta längre.

Läser på Sockenvägens söta, om hur hon planerar påsken occh det gör att det kliar i mina fingrar med. Idag har hon skrivit om hur man kan odla krasse i ett ägg så det blir som en gubbe. Såg så roligt ut och jag ska nog göra det här hemma med.

Så på inköpslistan står krasse och ägg.

Nu ska jag göra mig respektabel och vänta på att min mamma ska komma hit och passa storskrutt medan jag åker till bvc.

Underbart att solen lyser, för tredje dagen i rad. Jag njuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0