Dagliga sysslor

Än så länge har det inte hänt så mycket här hemma. Jag har lekt med barnen, lagat mat och sedan tvättat en maskin. Sitter just nu och samlar kraft till att förbehandla överdragen till soffan så de med kan bli vita. Har gått igenom kläder i storlek 74 för att se om Alice kan använda något av det. Tyvärr är många bodys förstörda av matrester som har fastnat och inte gått bort i tvätt. Undrar om jag ska ge dom en omgång med vanish medans jag ändå håller på. Eller kanske inte. Bättre att koncentrera mig på det som måste vara gjort innan helgen.

Det regnar fortfarande ute och det har det gjort hela dagen. Ska plocka fram kritor till Ville så han kan rita medans jag håller på och förbehandlar överdragen och sedan är det dags att ställa mig vid spisen för andra gången idag. Jag gör inget annat än att står vid spisen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0