Lördag

Idag ska vi åka till min pappa så Jonis kan låna garaget och skruva på vår bil. Ville ska få leka i lekstugan eller vara inne, beroende på vad han vill. Sen ska vi åka hem och laga fläskfile, det ska bli gott. Kanske ska lägga den i marinad innan vi åker. Har hittat början på mina förlossningsberättelser bland mina papper , borde ta och avsluta dem.

Gårdagen gjordes inte så mycket, jag och barnen var hemma och mös. Det är en skön avslutning av vardagen och bra början på helgen. När Jonis kom hem från skolan så satte vi igång och städa, vi hann att avverka storstädning av både kök och badrum. Nu är det tygnsta gjort.

Denna helg blir en lugn helg, inga speciella utflykter. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0