Sabina och draken

I torsdags, efter sagostunden, fick jag syn på Sabinas bok i stället för nyheter. Jag gick fram och lånade den på en gång och nu har jag läst den utan stopp. Tårar rann ner för mina kinder, precis som om det hade gjort när jag följde hennes blogg, Sabinas kamp. Hennes anhöriga fortsätter att uppdatera bloggen.

Boken var skriven på ett mycket bra sätt, man fick se hur hennes kamp var utanför bloggen. Hur hon tappert kämpade mot draken. Tack till författaren Sara Natt Och Dag som fullgjorde Sabinas bok. Mina tankar går till Sabinas barn, familj och alla vänner.

Läs boken ni med, köp den, låna den men läs den!!
Sabina och draken

* ~ * ~ * ~ *

Satt nyss på balkongen och fick se ett stjärnfall,
tankarna gick till Sabina!




I slutet av Sabinas bok står det så här;
"Den här boken är delvis producerad med ekonomiskt bistånd
från Radiumhemmets Forskningsfonder.
Du kan stödja dem i deras arbete med att lösa cancerns gåta,
genom att sätta in valfritt belopp på
pg 90 06 90-9 eller 90 08 80-6"

* ~ * ~ * ~ *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0