Misdag*

Två fortfarande förkylda barn har jag i dag. Vi ringde och sjukanmälde Ville till dagis igår, kände att han kan vara hemma och krya på sig samt se om han tar sig något mer för örat. Ville måste vara frisk till på torsdag då han ska till både bvc-läkaren och ortopeden.

Vi åkte till ett köpcentrum igår för att båda barnen behövde mössor och jag är så stolt över mina barn, de varken bråkade eller gnällde. De fanns alltid vid min sida. Min mormor vart nästan lite chockad för att hon tyckte de skötte sig så bra. Nu är man en ännu stoltare mamma!

Mössor kom vi hem med. Dessa två hittade vi på H&M



Visit hm.com

 


Visit hm.com

 

Ska försöka att hinna med att fixa lite här hemma, tvätt som behöver vikas, sorteras och sedan sätta igång en maskin. Dammsugaren behöver rastas med. Jag brukar ha förmågan att hitta annat som behövs göras mer än att ta itu med dagliga sysslorna. Haha...

 

Måndag + tisdag ihopsatt


Kommentarer
Postat av: fröken K

Det är snor överallt verkar det som. Min son har varit sjuk och fått ögoninflammation, men han är bättre nu. Jag har däremot fått halsfluss. Illa. Men det är väl så när man fått barn. :) Hoppas dina små blir friska snart.

2010-10-26 @ 16:11:52
URL: http://marengo1.blogspot.com
Postat av: Linda

Visst är det konstigt att man är så duktig på att hitta på allt annat än det man borde göra? ;-)



Söta mössor!

2010-10-27 @ 10:27:36
Postat av: Linda

Hoppas de små snart mår bättre! Inte kul att vara förkyld!

Jag är också en mästare på att hitta roliga saker att göra istället för att ta tag i det som egentligen MÅSTE göras...

2010-10-27 @ 21:12:18
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0