Xperience och kakbuffé

Jag är så slut, slut i skallen, slut i kroppen. Nu gör sig sömnbristen påmind, adrenalinet man hade i början när Alice var född har ersatts med trötthet.

Ju mer det är runt mig desto tröttare blir jag, kanske har jag brist på något men det finns inte tid till att gå och kolla upp det. Tyvärr!

Men igår så var jag och mina tjejer till Örebro där Max Factor och Olay's roadshow gjorde ett stopp. Det var intressant att sitta och lyssna på fd. Fröken Sverige Johanna Lind och hennes brinnande intresse för hudvård. Jag lärde mig en hel del av hennes fördrag, speciellt hur man ska sköta om huden på bästa sätt. Sedan var det dags för Max Factor att lansera deras nya make-up serie Xperience, en foundation, läppbalm och mascara. Tomas Lenneryd gav oss en massa bra tips där med. Lina har gjort ett fantastiskt jobb med att sätta ihop roadshowen, jag är så stolt över henne!



Idag har jag och barnen varit och träffat Lina och vi åt en lunch och sedan förflyttade vi oss till fiket. Väl där så kom Linda och hennes son. Så roligt att träffas, om inte för en kort stund.

Nu på kvällskvisten har vi varit och firat min morfar som fyllt år. Ett barn sover och jag hoppas snart att den stora skitungen somnar snart. Det blir en tidig kväll för mig med, få lite extra sömntimmar.

Något som hade varit roligt är att åka på underBARA BARN mässan i Stockholm, fick förfrågan om det idag. Gah! Men det blir fler år och bättre planering, eller hur Anna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0