Onsdag 2/2-11

I dag vaknade jag av Alice halv sex, kände inte för att gå upp men kunde inte somna om då Ville ligga på mig med sina ben. Gång på gång puttade jag bort honom. Det gjorde att han vaknade, Jonis vaknade väl till slut och gick upp. Jag gick upp jag med och gjorde välling till barnen men gick och la mig igen efter det. Väcktes av Jonis, Ville och Alice. Jag räknar tiden tills Alice ska gå och sova, då är det jag som lägger mig på soffan med Ville och sover en stund.

Tror att vi ska försöka oss på att åka en sväng med bilen, få komma ut och se något annat än väggarna här hemma. Det går iaf åt rätt håll, äntligen!

Ville har blivit så rolig, så fort man säger åt honom så morrar han och sedan ser bestämd ut. Och sedan när han vill ha något eller på väg att göra något bus så flörtar han med mig, eller så får man slängpussar eller så kramar han mina ben och ser sitt sötaste på mig. Det är så svårt att hålla sig för skratt de gånger..

Brukar ni se Mästerkocken på tv? Jag har fastnat för det, riktigt roligt att se de laga mat och se om de klarar pressen. Något som är ännu roligare är att följa Jennie från bloggen Kalasgott. Jag hoppas att hon tar sig långt i tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0