Tisdagkväller

Känns som om det enda jag skriver om att de där 48 timmarna bara blir nya varje dag och tyvärr har det blivit så idag med.. Så vabandet fortsätter. Imorgon hoppas jag att det blir en bra matdag för båda två. Gör ont i mig att se dem äta som myror. Något annat som inte känns så kul är att vi ska till bvc nästa vecka, hade hoppats att det skulle bli en bra viktuppgång för Alice, nu är det bara att glömma.

Nu till lite roliga saker. Något som värmde hjärtat var att se och höra barnens glada tjut när de fick se sin farmor och farfar komma in genom dörren idag. Med sig hade de en påse med frukt, kakor och bullar. Jag fick en vacker tulpanbukett och barnen fick varsitt paket. Villes glada min när han öppnade och fick se innehållet borde jag ha fångat på kort. I hans paket så låg Lilla gubben och Herr Nilsson - snart har han alla figurerna till sitt Pippi hus. Alice fick en spöket Laban film, vi skulle ha kollat på den när de åt välling men tyvärr krånglade dvd'n. Vi får kolla på den en annan dag.

Nu har jag sett Halv åtta hos mig och nu ska jag återvända till soffan för att sätta mig och virka lite, behöver koppla från lite..

Hoppas att ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0