Dag 10 - Bloggfavoriter

Jag har en hel drös med favoriter som jag läser dagligen. Läser både okända och kända bloggar. Skulle vilja nämna alla men det skulle ta dagar så jag har plockat ut mina guldkorn.

Sockenvägens Söta - Skriver otroligt fint och alltid glatt, om sina söta barn, inredning och pyssel inom hemmets ljuva väggar. Skriver om Bus och jakt. En helt underbar, godhjärtat tjej!

Lady Dahmer - Provocerande, underhållande och en stor portion ironi. Skriver debatterande inlägg blandat med en stor skopa familjeliv.

Fias pixlar - En fin tjej som tar helt fantastiska bilder! Porträtt och natur, en hel det bilder på deras katter. En mer fotodagbok än blogg.


Kommentarer
Postat av: mamma

också en blogg att läsa ;)

2011-01-08 @ 23:20:31
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0