Dag 12 - 10 saker du inte vet om mig

- Jag sover med ett gossedjur, en Ior.
- Jag är rökare, ja jag vet!
- Har gått utredning för barnlöshet innan jag träffade Jonis, antagligen så var det inte meningen att jag och mitt x skulle ha barn.
- Har varit förlovad 2 ggr, skulle vi få för oss att bli mer än sambos så är det giftemål som gäller!
- Har BD står på körkortet, lilla jag som rattar en buss - en härlig känsla för egot!
- Jag viker in täcket under mig när jag sover
- Kan låta väldigt sträng och barsk men skenet bedrar!
- Är en väldigt bra lyssnare.
- Sjunger gärna när jag är själv eller med barnen, jag kan sjunga men inte något bra!
- Badar hellre än att duscha

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Haha, sover också med gosedjur :D.

2011-01-13 @ 13:14:06
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0