Dag 15 - Mina drömmar

Drömmar har man mycket utav! Jag drömmer om ett hus där barnen kan växa upp och att familjen förhoppningsvis växer. Huset ska ha ett stort kök, varsitt sovrum till barnen och fint badrum. Helst enplans men tvåplans går med bra. Skulle vilja att huset låg på landet men samtidigt inte. Hade varit perfekt om huset låg lantligt till fast ändå inne i stan.

Jag drömmer om hur barnen skulle se ut när de blir stora samt hur deras personligheter blir.

Mitt drömjobb har jag utbildat mig till, men om jag skulle behöva byta yrke så skulle det bli inom ett yrke där man får arbeta med händerna, gärna på en blomsterhandel.

Jag drömmer även om ett lyckligt & friskt liv, kantat med massor av kärlek. Att få upptäcka världen med min sambo och barn.

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; haha, ja. Jag kände detsamma :).

2011-01-13 @ 16:45:45
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0