Dottermys

Nu sitter jag här och myser med Alice. Hon vaknade som ett ljus imorse innan klockan var sex. Men efter att fått slumrat en stund till så kunde jag inte hålla henne kvar i sängen längre så vi gick upp. Alice har redan ätit välling och jag hunnit med och kokat ett gäng med nappar. Våra pojkar sover ännu och lär nog göra det ett tag.

Kraften har kommit åter, iaf till en del. Så igår orkade jag hänga lite tvätt och småpyssla lite. Men så fort jag tagit antibiotikan blir jag grymt trött igen. Men det är väl smällar man får ta om man vill bli frisk.

Nu ska jag fiska upp dottern och bädda ner oss i soffan för lite mys. Återstår och se om hon har tålamod att ligga lite hos mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att det går åt rätt håll iaf! Ta nu bara inte ut dig innan du är helt återställd!



Sv: Busenkelt (och mycket klibbigt = uppskattat)! Vi blåste upp en ballong och rev reklamblaskor i små bitar. Jag fyllde lite tapetklister i en skål och sen klistrade vi pappersbitarna på ballongen. Eftersom man måste göra flera lager kommer detta att bli ett långvarigt projekt. :-D



Sen vet jag inte vad vi gör av den. Antingen en klassisk gris (gör öron och fötter och sånt av kartong och grundera allt och måla med vattenfärger eller något sånt) eller så skär jag den i två delar, sätter en fot på varje halva och vi använder dem som typ godisskål eller småförvaring.



Det kommer som sagt att ta en liten evighet men det gör ju inget, bara att plocka fram när det börjar regna eller man behöver sysselsättning inomhus och klibba fast ett lager till. :-)

2011-07-19 @ 21:07:32
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0