En dagens till...

Det får bli några "dagens" till det händer något roligt..

Vår dag så här långt så har vi gått en vända på stan, där fick vi tag på en frisör som klippte till Ville och sedan blev vi äntligen en ståbräda rikare. Träffade även på en god vän som jag bytte några ord med.

När vi kom upp på stan så var Alice brännhet, hon hade fått feber men hon fick ligga och mysa i vagnen medans ärenden gjordes. Efter alla ärenden så åkte vi och fikade med min pappa medans barnen fick lite varm korv i sig. Nu har Alice skuttat ner i säng och jag ska snart börja röja lite i köket. Förstår inte vad disk det kan bli!

Min bror kommer hit och äter mat, han står för potatisgratängen medans vi står för köttet. En lyxmiddag på en måndag. Mysigt!

Tack för alla stöttande ord i min svacka, det värmer skönt!

Ni som har missat dagens sommarpratare borde skutta in på sr.se och lyssna på Underbara Clara, kloka ord och härlig röst!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det roliga är att jag kommer hem imorgon tisdag :) För det var väl det du menade ;)

2011-06-27 @ 18:04:40
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: tack du<3

2011-06-27 @ 20:05:51
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: Linda

LYXMIDDAG! Ge mig, är grymt sugen på pot. gratäng av någon konstig anledning.... Hoppas Alice snart är piggelin igen. Och skönt med ståbräda!

2011-06-27 @ 21:00:56
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0