feberfritt

Idag har sambon fått äran att vaba åt barnen idag. Febern har hållt sig borta men gnället och syskonbråket hade inte hållt sig borta. Kan jag säga att jag var glad över att det var jag som jobbade? Ville mår bättre och fyllt ett par blöjor och druckigt mycket bättre. Det känns skönt. Imorgon är det vardag igen med jobb och dagis.

Planer på ett nytt kök går snabbare fram en vad det är tänkt. Två försäljare från Elega kök var här igår och ritade upp och gav prisförslag på ett kök. Så imorgon har jag ordnat barnvakt så jag och Jonis kan åka till ikea och få ett kök planerat där. Vi måste jämföra priser. Så spännande att göra om köket tillsammans, med bådas idéer.

Annars så har det varit en kanondag. Nu ska jag leta rätt på nålen så jag kan fästa trådarna på glassarna så jag kan slutföra dem.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att Ville är bättre :) och JA man får tycka att det är skönt att få jobba fast barnen är sjuka. Jag ser fram mot att ha hand om dom så imorgon :)))

2011-06-14 @ 21:45:48
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt att det är åt rätt håll nu! Gnabbet kommer man väl inte helt undan ifrån ;-)



Och kul med köksplanering, kommer bli tokbra det där - lite drygt bara o vara utan kök med småttingar.



Garnet... vet du hur mycket garn det finns? Det är stora sopsäckar och flyttkartonger proppade med olika garn i alla kulörer. Jag tänkte gå igenom och spara dem nystan jag kanske gör av med själv, men resten får du gärna ta och välja vad du vill ha? En del garn är även "hemmafärgat" tror jag - ja, har inte sådan stor koll ;-) Du får rubbet som blir kvar som är fräscht (blir nog en hel sopsäck) - så kanske jag får några fler mjukisdjur som tack ;-D

2011-06-14 @ 21:52:43
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: fröken K

Å så spännande. Du måste ju lägga ut före mellan och efter bilder. Vad har ni för idèer? Har ni väldigt olika smak?

2011-06-15 @ 19:59:34
URL: http://marengo1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0