Ord

Jag är helt slutkörd efter en dags arbetande, värmen tar hårt på en. Önskar att ac'n skulle fungera men tyvärr gör den ju inte det. Det kommer att bli en varm sommar.

Annars så har jag haft en trevlig dag på jobbet. Många glada människor och roligast var nog sista körningen då jag tillsammans med 6 andra bussar hämtade hem en gäng pensionärer som hade varit på utflykt.

Jag hann med virka ett par varv på en egen design glasstrut, ska bli spännande och se hur den ser ut när den är helt klar. Har bara glasskulan kvar att virka.

Så snart ska jag stänga av datorn och sedan dra ut en del sladdar. Hoppas ju på att åskan bryter ut i natt, luften behöver rensas här!

Och till dig Linda, hoppas att du fick bra läsning i natt dock inget intressant men iaf något.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättebra läsning ju, tack! :-) Kan de inte fixa ACn? Du kan väl inte vara utan hela sommaren?

2011-06-08 @ 08:02:47
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Linda

Tänkte febrilt vad du menade med bra läsning inatt... ha ha ha!



Jobbigt att vara utan AC, det borde dem åtgärda - sjukt varmt o onödigt utmattande att åka runt utan!

2011-06-08 @ 22:41:03
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0