Lära en gammal hund att sitta

Vi har haft en bra dag här hemma. Vi har städat och plockat. Jag har äntligen fått tummen ur och rivit ur Alice lådor. Mycket kläder som rensades bort. Imorgon så alla kläder vikas in fint i lådan igen. Så skönt att äntligen ha det gjort.

Min pappa och hans sambo kom hit på en fika och det gjorde barnen lyckliga.

Borde skaffa en kategori med Villes nya ord, nyaste är bajspo (bajspåse) och schika (skicka). Ordet skicka kom när han kollade på Pippi och tror det är Annika eller Tommy som ber om att få en macka skickad. Det är verkligen roligt att höra utvecklingen.

Och sedan har jag för första gången budat på tradera men tyvärr lyckades jag inte få hem några varor. Men nu är den oskulden tagen.
Något annat som jag har lärt mig är att föra över bilder från min mobil till datorn, bara sådär ett halvår senare... Mobilen har jag alltid med mig så nu blir det nyare bilder lättare.

Tänkte bjuda på lite härliga bilder ett par dagar framöver.



Min lilla tokfia hade satt på sig tröjan helt själv..

Kommentarer
Postat av: Linda

Hon ser iaf ut att vara väldigt nöjd med sig själv. :-D

2011-06-20 @ 12:47:53
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Mamma

Mormors sötnos :)) Härlig bild !!!

2011-06-20 @ 17:11:26
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi de är så söta när de klär på sig själva! För att itne tala om stolta ;-D Jag har skämmts x antal ggr då jag lämat luran på dagis å hon klätt sig själv, men det får man ta! KRAM <3

2011-06-20 @ 17:49:31
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0