Köksplanering

Blogg.se har strulat ett tag och det har jag inte märkt av förräns nu. Igår ramlade det in kommentarer för 4 dagar och statistiken visades helt plötsligt igen.

Har tankar på att byta portal till något annat, tankarna far till wordpress. Har ni några bra ord om det?

Gårdagen började med en promenad upp på stan, där köpte vi lite sommarkläder åt barnen. Efter promanaden och lunch så satte vi oss i bilen och åkte till min pappa. När vi kom dit så stod poolen redan framme. Vi njöt utav att sitta på en gräsmatta och se barnen leka. Ett besök i en lekpark gjordes med. Lite mat hade vi bjudit in oss på och när den var uppäten och barnen hade sprungigt av sig den sista energin så satte vi oss i bilen och åkte hemmåt. Alice somnade som en stock i bilen och vaknade inte när vi hade kommit innanför dörren så hon fick ploppa i säng utan välling och tandborstning.

Ville upptäckte när vi var hemma att katt fortfarande kvar hos min far så det var bara att sätta sig i bilen och åka och hämta.

När barnen sov så satt vi och lekte i ikeas kökplanerarprogram. Vi är ganska sugna på att tapetsera och göra om här hemma. Många planer, skojsigt!!

Sist jag var ut i köket så slängde jag ett öga på termometern och det är redan 28 grader i solen. Så vi blir inte hemma idag heller, får se vem vi ska våldsgästa idag.


Kommentarer
Postat av: fröken K

Jag vill också byta till Wordpress men det verkar som om man ska vara lite haj på html och att bygga hemsidor. Det är i alla fall det intrycket jag har fått. Men det verkar bra då man kan forma sidan som man vill. Men när ska man ha tid till det?

Blir skoj att se era renoveringsplaner. :)

2011-06-04 @ 08:55:52
URL: http://marengo1.blogspot.com
Postat av: mamma

Funderar också på wordpress. Vi som har blogg.se kan flytta hela bloggen som den är med alla arkiv och inlägg, enligt designabloggen.se (eller vad det hette) Nackdelen med wordpress är att allt står på engelska och man måste översätta hela tiden. Eller finns det svensk wordpress. Många andra blogportaler har också haft stora problem på sistonde.Kram mamsen. Pussa dom små från mormor

2011-06-04 @ 18:40:37
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul med renoveringsplaner! Glöm inte före- och efter-bilder!



Jag försökte förstå Wordpress-principen för ett tag sen men lyckades inte. Jag var dock bara nyfiken, blogspot funkar ju som tur är utan större strul. ;-)

2011-06-06 @ 21:04:17
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0