Godmorgon nya veckan!

Denna vecka händer det en massa skoj, imorgon börjar nya upphandlingen och det innebär att jag får nya arbetstider och slutar 1 timme tidigare om dagen. Som jag har väntat och längtat!

Denna vecka ska vi baka lite och städa för på söndag är det kalas här hos oss, lilltjejen ska ha två års kalas. Tyckte nyss hon var en liten bebis? Men så kommer man väl känna för varje år som går?

Jag har tänkt försöka att ta kort på fynden jag har gjorde i fredags, storstäda badrummet grundligt och kanske försöka få hit något fikagäst.

Nu har förkylningen gett sig på bihålerna, försökte spola i lördags kväll men det resulterade bara i massa kväljningsattacker. Blir till att köpa vanlig renässansspray istället och lite nasonex så hoppas jag att det med blir bra.
För som det känns just nu är träningen långt borta... Vägde mig igår kväll och vågen stannade på 67.1 vilket känns ganska bra. Att det fortfarande går åt rätt håll.

Hoppas att ni raringar har fått en bra start på veckan.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vad härligt att få sluta en timme tidigare, å efter ditt nystädade å renbäddade sovrum får det bli dagens projekt på lunchen, för oj så härligt!!!

Boken kom i går, fick ju prestationsångest då jag såg alla era fina presentationer... Men ska ta tag i det och så kommer det ett inlägg senare i veckan :-D KRAM KRAM

2011-11-01 @ 07:13:04
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0