Krypande

Jag var ju så smart att jag glömde strecha efter träningen och det gör att träningsvärken börjar komma krypandes, på gott och ont.

Men jag har inte suttit många minuter på hela dagen, har varit fullt upp hela tiden. För efter träningen så mötte jag upp min syster för en lunch, när maten var uppäten så gick vi vidare till affären för att handla lite till grytan som jag hade tänkt göra.

Hem, laga grytan och pratade med min mormor och morfar som var på besök. Samtidigt så skrev jag shoppinglistan så jag kunde storhandla. Så fort Jonis kom hem så åkte jag och mormor och morfar iväg och handlade.

Nu är allt inpackat i skåp, frys och skafferi och barnen har ätit sin välling. Lite sent men det är inget att göra åt nu.
Ska ploppa dem i säng nu. Om beach 2012 kommer i ett eget inlägg senare, även måtten.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jodå, jag trodde dock han skulle spränga 10 kilos gränsen, men icke!



Du har då hunnit med mycket! Hoppas värken ger sig snabbt!

2011-10-03 @ 21:22:17
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0