Nya tankar

Jag ska för ett tag framåt bara köra kondition, kanske några styrkeövningar. Känner att det står still och vill ta itu med fläsket först innan jag tar och stramar upp kroppen.

Så därför vägde eller mätte jag mig igår så förra söndagens siffror står kvar.
Jag är peppad!

Dagen idag har varit bra, 10 minuters intervaller på löpbandet, 15 minuters cykling - intervaller där med. Ställde mig på crossen men efter 3 minuter skakade mina ben för mycket. Så då var det bara att ta mig hem. En skön träningsstund!

Maten har varit bra, dock har vattendrickandet varit dåligt! Bättring!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det där vattnet alltså... att det ska vara så svårt! Jag har en tillbringare i kylen som jag SKA tömma. Två gånger per dag. Inte sjutton gör jag det.



Jag vill också förbränna lite först, innan jag ger mig på att träna upp muskler. Det vore trevligt med lite mindre lår och så först. :-D

2011-10-10 @ 20:36:59
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0