Söndagens mått

Som ni vet mäter och väger jag mig på kvällen, men kommer byta till morgonen när jag väl slutar jobba helg.

Vikt 67.9 -0.5

Överarm 30 +0.5
Över bröst 89 -1
Under bröst 79 -2.5
Midja 80.5 -0.5
Mammamage 93
Höft 98 +2
Rumpa 102 -1
Lår 63.5 -0.5
Vad 39.5 +1

Jag utgår från startresultaten och sedan var veckan som var riktigt dålig med motion.

Men dagen idag har varit bra i mat, vatten och träning. Jag kan gå och lägga mig och vara nöjd. Återstår och se om man kommer upp ur sängen.. Haha!

Hur har det gått för dig Linda?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jodå, här går det bra! Redan dag 3 och jag är fortfarande peppad. :-D Uppdaterade lite igår. :-) Gud, vilket antiklimax det kommer att bli om det inte har hänt något på vågen eller måtten på fredag (fast byter nog också till lördag...).



Du var ju faktiskt krasslig också, då orkar man ju inte hur mycket som helst!

2011-10-05 @ 12:41:48
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Du är så duktig!!!! Duy inspirerar, men ärligt, jag har dragit ner portionersnas storlek, minskat allt onyttigt å försöker träna, men stannar ofta vid försöker ;-P Men jag har inte gett upp, utan sakta men säkert ska jag errövra mina jeans igen :-D KRAM

2011-10-05 @ 13:47:56
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0