Helgens planer

Från en lugn och oplanerad helg så har det blivit en helg med lite fart i.

När barnen var på dagis så passade jag på att äta lunch med en jobbarkompis, skönt att få komma hemifrån och snacka lite skit.

Sedan när jag hämtat hem barnen så satte vi igång och garnerade pepparkakshuset. Det var en mysig stund med barnen.

Nu när Jonis kommer hem så åker vi hem till mina morföräldrar där barnen ska klä julgranen och vi börjar fredagsmyset där.

Imorgon så har jag tänkt att vi ska ordna de sista julklapparna och sedan klä julgranen, brukar klä julgranen 1-2 dagar före julafton men i år känner jag för att göra det ännu tidigare. Kanske även försöka göra smällkarameller med barnen.

På söndag så ska vi fira min svägerska som har blivit 25 år, problemet är vad som ska hamna i hennes present. Det får vi lösa imorgon.

Hoppas att ni får en mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0